Πλατφόρμα OpenBusiness

8 Απριλίου, 2025

Ενημέρωση προς νυν και εν δυνάμει Επιχειρηματίες/Οικονομικούς Φορείς στο Δήμο Αντιπάρου, έναρξης εντός 2025.

8/4/2025

Ανακοίνωση: Αυτοτελές Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος

Τσουλακίδου Μαρία, Εmail: ty@antiparos. gr, Τηλ: 2284061570 επιλογή 7

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι πλέον είναι υποχρεωτικό βάσει Νόμου, ο Οικονομικός φορέας αρχικά να προβεί σε εγγραφή του μέσα στην πλατφόρμα του openbusiness, με κωδικούς taxisnet, για την καθεμία εκ των της επιχειρήσεων του, αν ξεπερνούν τη μία. Να δηλώσει απαραίτητα στοιχεία που την αφορούν όπως επωνυμία, την ακριβή γεωχωρική τοποθεσία της εγκατάστασης κ.ά., και να εξουσιοδοτήσει χρήστες πχ. Λογιστή και Μηχανολόγο μηχανικό, ώστε να δύνανται να συνδέονται πλέον εκείνοι εκ μέρους του, με δικούς τους κωδικούς «εξουσιοδοτημένου χρήστη», οι οποίοι θα τους σταλούν μέσω email από τον διαχειριστή του openbusiness, προκειμένου ο πρώτος να δηλώσει εκεί ορθώς τους ΚΑΔ της επιχείρησης, και ο δεύτερος  κατόπιν να μπορεί να προβεί πλέον,  μέσα από την πλατφόρμα, από το μενού αριστερά «Ενέργειες Αδειοδότησης» και  «Προσθήκη Νέας Ενέργειας», στα εξής κάτωθι:

1) Αίτημα για έκδοση Βεβαίωσης Εγκατάστασης (χρήση γης), με βάση το άρθρο 28 του Ν.4442/2016. Ανεβάζει εκεί όλα τα απαραίτητα στοιχεία, υγειονομικό υπεύθυνο, επισυναπτόμενα δικαιολογητικά κ.ά., καταχωρεί το αίτημα, ενημερώνεται ο Δήμος Αντιπάρου με ειδοποίηση μέσω της πλατφόρμας, μέσα στην οποία πια ψηφιακά ελέγχει την πληρότητα κι ορθότητά τους, και προχωρά στις απαραίτητες ενέργειες σε συννενόηση με την Πολεοδομία Πάρου, η οποία αφού εκδόσει την έγκριση κι εμείς έπειτα τη βεβαίωση αυτή, θα την αναρτάμε με διεκπεραίωση αιτήματος, δίνοντας  «έγκριση» , και ο οικονομικός φορέας ή εξουσιοδοτημένος του χρήστης, θα την «κατεβάζει» ως λήψη αρχείου pdf. , μέσα από την πλάτφόρμα, στο πεδίο των ενεργειών του, κάνοντας δεξί κλικ πάνω της. Απαραίτητο να έχετε ενεργοποιημένη την «ειδοποίηση ενημερώσεων» μέσω email  από τις ρυθμίσεις ειδοποιήσεων, πάνω δεξιά στον καταρράκτη επιλογών του προφίλ σας.

2) Οι οικονομικοί φορείς  έπειτα, υποχρεωτικά, οφείλουν να προβούν μέσω της πλατφόρμας, εκ νέου στο πεδίο «Προσθήκη Νέας Ενέργειας», σε αίτημα για «Γνωστοποίηση Λειτουργίας», συμπληρώνοντας σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία κι επισυνάπτοντας ορθά όλα τα απαραίτητα έγγραφα που ζητούνται. Αν επιθυμούν δηλώνουν εκεί το αίτημά τους εξαρχής για τραπεζοκαθίσματα, ήτοι δέσμευση κοινόχρηστου χώρου. Κατόπιν, ο Δήμος μας ως αδειδοτούσα αρχή, ενημερώνεται μέσω ειδοποίησης στην πλατφόρμα, για ανάγκη διεκπεραίωσης του αιτήματος, όπου αφού προβεί σε ενδελεχή έλεγχό του εκεί, εφόσον όλα είναι καλώς κείμενα, πατά «έλαβα γνώση» και η γνωστοποίηση λειτουργίας τίθεται σε ισχύ, ικανή και αναγκαία συνθήκη, ώστε να μπορεί μόνιμα η επιχείρηση να λειτουργήσει.

3) Όσοι οικονομικοί φορείς επιθυμούν αίτημα για χρήση τραπεζοκαθισμάτων ή άλλου κοινόχρηστου χώρου, μεταγενέστερα της αρχικής γνωστοποίησης λειτουργίας τους, θα κάνουν αίτημα για αυτά με «Προσθήκη Νέας Ενέργειας» και επιλογή «Τροποποίηση Γνωστοποίησης Λειτουργίας», με τρόπο ως ανωτέρω. 

Σημείωση: Ενδεικτικό Εγχειρίδιο Χρήσης εντός Δημαρχείου ή δικτυακά στο: https://openbusiness-portal.mindev.gov.gr/voitheia/