Άδεια Χρήσης Κοινοχρήστων Χώρων

4 Απριλίου, 2025

Οι ιδιοκτήτες Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (Κ.Υ.Ε.) που επιθυμούν να κάνουν χρήση κοινόχρηστου χώρου για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων παρακαλούνται έως τις 31/04/2025 να υποβάλουν σχετικό αίτημα στον Δήμο Αντιπάρου, συνοδευόμενο από τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  1. Άδεια λειτουργίας της επιχείρησης, σύμφωνα με τον Ν. 4242/2016 και τη νέα πλατφόρμα openbusiness.
  • Οι επιχειρήσεις με παλαιά (έντυπη) άδεια πρέπει να έχουν απογραφεί στη νέα πλατφόρμα.
  • Οι επιχειρήσεις που έχουν εγγραφεί μέσω notifybusiness πρέπει να έχουν επικαιροποιήσει την άδειά τους, ανεβάζοντας όλα τα σχετικά έγγραφα στη νέα πλατφόρμα.
  1. Τοπογραφική αποτύπωση, όπου θα φαίνεται:
  • Η θέση του καταστήματος.
  • Τα παρακείμενα καταστήματα και κατοικίες.
  • Το πλάτος της πρόσοψης του καταστήματος ή του πεζοδρομίου (αν υπάρχει).
  • Το πλάτος της οδού.
  • Η θέση και οι διαστάσεις του αιτούμενου κοινόχρηστου χώρου.
  1. Φωτοαντίγραφο άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου του προηγούμενου έτους (αν υπάρχει).
  2. Ταμειακή απόδειξη, στην οποία θα φαίνεται το Α.Φ.Μ. και η Δ.Ο.Υ. της επιχείρησης.
  3. Δημοτική Ενημερότητα.
  4. Υπεύθυνη δήλωση οτι δεν υπάρχου Αυθαίρετες κατασκευές στον κοινόχρηστο Δημοτικό χώρο

Οι άδειες για τη χρήση κοινόχρηστων χώρων στα Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος χορηγούνται από τον Δήμο και έχουν ετήσια ισχύ.

Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Δήμο Αντιπάρου και στο email: info@antiparos.gr